Reklamační řád

 

Reklamační řád společnosti Sugar Bat s.r.o. 

Reklamační řád byl zpracován dle ust. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „zboží“), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).

Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí občanským zákoníkem

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Pozn.: Pokud přijde zboží v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelkou zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V každém případě je však doručovatelka povinna na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce, a s tímto dokladem se dostavíte do 24 hod. od převzetí na Vaši pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci z poškození. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod. od převzetí, a pokud nejprve pošlete zásilku zpět na prodejnu, není to správně. Sugar Bat Vám za takovou reklamaci nemůže uznat náhradu. Dělám vše pro to, aby zásilky byly zabaleny kvalitně zboží bylo v bezpečí.

 

Jak postupovat při reklamaci

 

1. Zašlete reklamované zboží na adresu :

 

Sugar Bat - prodejna, Jagellonská 1305/14, 130 00 Praha 3.

 

2. Vždy prosím uveďte, že se jedná o reklamaci zboží, a připojte co nejpodrobnější popis závady, včetně uvedení požadavku na způsob vyřízení reklamace (bod 7.)

 

3.  Při řádné a důvodně uplatněné reklamaci je přeprava hrazena stranou prodávajícího.

 

4. Zásilka musí být kompletní, vč. příslušenství a veškeré dokumentace a listin, které jste se zbožím obdrželi (paragon, záruční list a jiné), a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

 

5. Ihned, ve složitých případech do tří dnů, po obdržení zboží Vám zašleme rozhodnutí o reklamaci. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

6. O konečném vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Obsahem této informace je potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

7. Alternativy vyřízení reklamace:

 

7.1 Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující:

 

a) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady opravou,

b) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné,

 c) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy, není-li postup sub a, b možný.

 

7.2 Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy,

 

7.3 jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy,

 

7.4 jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

 

7.5 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

 

8. Reklamaci nelze uplatnit zejména v těchto případech:

 

a) při opotřebení zboží jeho obvyklým používáním,

 

b) při vadách vzniklých nevhodným používáním zboží,

 

c) při vadách vzniklých nedodržením pokynů stanovených výrobcem či zanedbáním péče o zboží

 

9. Reklamační řád je platný od 01.01.2014 do odvolání. V případě změny reklamačního řádu je platný reklamační řád, který byl v platnosti k datu nákupu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení